אוסטרליה המערבית-המיקרונציה הוותיקה ביותר באוסטרליה-HUTT RIVER

המיקרונציה הוותיקה ביותר באוסטרליה- HUTT RIVER-אוסטרליה המערבית

חשבתם שראיתם כבר הכל באוסטרליה…?כנראה שלא

50 שנה של נסיכות מיקרונציה,שהוקמה על ידי "נסיך" במקום שנקרא HUTT RIVER במערב אוסטרליה.

הנסיך לאונרד קסלי, שצולם בתמונת 1998 עם אשתו ילידת צרפת, הנסיכה שירלי

נהר ה- "האט" נמצא כ 500 ק"מ צפונית לבירת הסטייט המערבי פרת,אזור המתפרש על 75 קמ"ר של אדמה חקלאית (גדול פי 2 ממקאי,עם פחות מ 30 אנשים) שהכריז על עצמו נסיכות בשנת 1970 על ידי הנסיך לאונרד קסלי.

ההכרזה על המקום כמיקרונציה על ידי הנסיך,באה בעקבות איזשהי פירצה בחוק שהייתה בזמנו,וסכסוך חקלאי בין לאונרד קסלי לבין הממשלה,ומאז המקום מתנהל ממש כמו מדינה בפני עצמה-הוציאו דרכונים משלהם,כסף משלהם ואף הכריזו בעבר מלחמה באוסטרליה!עם זאת,האזור ידוע בתור אטרקציה תיירותית מגניבה.

מדינה בתוך מדינה

בעקבות משבר מגפת ה COVID-19,פטירתו של הנסיך,וחובות ענק שהצטברו לממלכה,נאלץ בנו למכור את אדמות הנסיכות לממשלת אוסטרליה ולהחזיר חוב של 2.15 מליון דולר אמריקאי.הנסיכות הכריזה על סגירת כניסה לתירים כבר מסוף ה 31 לינואר 2020.

ב 2017 הנסיך העביר את הירושה לבנו-הנסיך גראם,ב 2019 הנסיך לאונרד נפטר בגיל 93,ובתאריך 3.8.2020 הנסיכות פורקה בצורה רשמית.

לאונרד קסלי ייסד את נסיכות HUTT RIVER בשנת 1970

הנסיכות הזו לא הוכרה רשמית על ידי ממשלת אוסטרליה-אך עדיין התנהגה כמו אומה עצמאית-ממשלתה העניקה אשרות ורישיונות נהיגה,ייצרה חותמות משלה,הניפה דגל ואפילו הפעילה 13 משרדי חוץ ב 10 מדינות שונות (כולל ארה"ב וצרפת).

*מיקרונציות הן ישויות המתיימרות להיות מדינות ריבוניות אך אינן נחשבות באופן עצמאי מבחינה חוקית (בניגוד ל"מיקרו-מדינות" כמו הוותיקן,שהכירו בריבונותה הבינלאומית).

הנסיכות הנפיקה דרכונים,רישיונות נהיגה,חותמות..ממש אוטונומיה בפני עצמה

האמת..שזו לא איזו בדיה,מאחר ובעשורים האחרונים היו עשרות אזרחים באוסטרליה שהכריזו על עצמם עצמאות,והקימו אומה משלהם בתוך המדינה-אבל אף אחד מהם לא היה גדול ומוכר כמו HUTT RIVER.

אתר הנסיכות.

מתוך אתר הנסיכות...הודעה על סגירת הנסיכות
חנות המזכרות של הנסיכות ב- HUTT RIVER

🔥יש לכם המלצות נספות על האזור??יש לכם סיפור דרך לשתף ואתם רוצים שיישאר כקישור ועמוד על שמכם באתר???👈🏾נשמח לשמוע, להוסיף ולעדכן!!

עזרו לנו לעזור למטיילים הבאים :)) 

מוזמנים ליצור קשר והעמוד יעודכן בהקדם  🤠

אוסטרליה המערבית-המיקרונציה הוותיקה ביותר באוסטרליה-HUTT RIVER
5/5