מלבורן-גרייט אושן-גרמפיאנס סיפור דרך

סיפור דרך והמלצות של המטיילים עמית וכניש ודן אלנבוגן

אז אחרי שקיבלנו כל כך הרבה המלצות, הגיע תורנו לתרום את חלקינו…
מלבורן, גרייט אושן רואד וגרמפיאנס… המלצות והחוויה שלנו:

מלבורן:

 

למלבורן הגענו בעקבות בן דוד של בן זוגי שלומד וגר שם וכרגע נמצא בחופש מהלימודים אז זה היה זמן מצויין לארח אותנו! גילינו עיר משוגעת, עם התמכרות קשה לקפה (כל חנות שלישית היא בית קפה), מלאה באנשים בכל הצבעים ובמלא אוכל טוב…
כמה המלצות שלנו למקומות שווים (תמונות להמחשה מצורפות):

👈🏾Patricia: קפה מצויין, שותים בעמידה.

👈🏾Grab Food Van: בית קפה היפי בתוך גינה.

👈🏾Faraday's Cage: בית קפה/מסעדה, ארוחות מגניבות.

👈🏾D.O.C: פיצה אחת הטובות בעיר, הבעלים איטלקים.

👈🏾Lune: לחובבי הקוראסונים, מקום שמכין קוראסונים שווים בעבודת יד.

👈🏾Miss Jackson: בית קפה מיוחד שהבעלים הם השפים, מכינים מנות מחאות בטעמים.

👈🏾Tipo 00: מסעדה איטלקית מצויינת, קצת יקרה אבל שווה.

👈🏾Hosier Lane: רחוב מלא בגרפיטי.

Hosier Lane רחוב מלא בגרפיטי

גרייט אושן רואד+גרמפיאנס:

עשינו ב 3 ימים, 2 לילות, השכרנו רכב מחברת Apex והיה מצויין.

יום 1

התחלנו ביום שבת מהעיירה Torqay, לפני הכניסה לעיירה ראינו בצד הכביש שוק איכרים ועצרנו לקפה וקרפ מצויין! האמת שלא עשינו שום דבר מיוחד בעיירה עצמה והמשכנו הלאה לכיוון Lorne, ירדנו קצת מהכביש המוכר לטובת קצת טבע, נסענו ל Erskine Falls שהיו מדהימים ואחר כך ל Kennet River, התחיל להיות קר ולא מצאנו את הנהר עצמו אבל ראינו מלא תוכים מיוחדים והמון קואלות על העצים (שווה עצירה). את הלילה בילינו ב Apollo Bay, מקום מגניב, יש כמה מסעדות ופאבים. ישנו במקום שנקרא Angela's Beach Stays ממליצה מאוד לזוגות או למי שרוצה הפסקה מהוסטלים, מקום נקי, שירותים משותפים עם עוד חדר, הבחור שקיבל אותנו היה מאוד נחמד ונתן לנו מפה עם מקומות לראות באיזור.

Torquay Farmers Market

יום 2

בבוקר השני נסענו כ5 דקות ל Marriners Lookout, תצפית יפה על איזור Apollo Bay. אחר כך שוב ירדנו קצת מהמסלול המוכר לטובת Triplet Falls, מסלול הליכה קצר ומפלים נחמדים מאוד. חזרנו Great Ocean Road ועצרנו בכמה מקומות לתצפית (כולם על הכביש וכל התמונות מצורפות): 12 Apostles כמובן- יש חנייה לרכב והליכה של 20 דק בערך לתצפית, The Arch– קשת מגניבה שנוצרה במים, ממש קצת אחריה יש את London Bridge. את הלילה השני בילינו לייד הגרמפיאנס במקום שנקרא Pyrenees Caravan Park, שוב מגניב ביותר, יש מטבח, שירותים וספה בתוך החדר, אפשר לדעתי גם לישון שם ברכב.

12 Apostles

יום 3

בבוקר למחרת נסענו ל Halls Gap וראינו מלא קנגרואים בטבע (אחלה פתיחה לבוקר) ואחר כך ל Mackenzie Falls, מפלים מדהימים בתוך הגרמפיאנס- מסלול הליכה קצר, יורדים קרוב ל 200 מדרגות אבל המפל שווה ביותר (החזור בעלייה הרבה יותר מתיש), אפשר לעשות שם מסלול הליכה ארוך יותר שמוביל לעוד מפלים אבל לנו לא היה זמן…

Mackenzie Falls

 

🔥באופן כללי אני חושבת ש 3 ימים לדרך הזאת זה מספיק ואפשר לראות המון דברים בדרך, אל תפספסו את איזור הגרמפיאנס (אנחנו נסענו הלוך על Great Ocean Road וחזור מהגרמפיאנס למלבורן לקח כמעט 3 שעות), אפשר לעצור בדרך חזור ביקב לטעימות יין, אנחנו עצרנו באחד שאני לא זוכרת את שמו וטעמנו 15 סוגי יין ב5$. יש מלא על הדרך.

🔥טיפ נוסף באופן כללי למקומות לינה, תמיד לבדוק גם ב Booking. מלא פעמים שחיפשנו הוסטל דרך האתרים הרגילים לא מצאנו מקומות ודרך בוקינג כן היו ואפילו בזול יותר.

🔥יש לכם המלצות נספות על האזור??יש לכם סיפור דרך לשתף ואתם רוצים שיישאר כקישור ועמוד על שמכם באתר???👈🏾נשמח לשמוע, להוסיף ולעדכן!!

עזרו לנו לעזור למטיילים הבאים :)) 

מוזמנים ליצור קשר והעמוד יעודכן בהקדם  🤠

מלבורן-גרייט אושן-גרמפיאנס סיפור דרך
5/5