השכרת רכב בהוואי

🌈השכרת רכב בהוואי🌈

🏝השכרת רכב בהוואי🚍לכל התוהים,השואלים והמתכננים להגיע😁:

לשכור רכב??להסתמך על תחבורה ציבורית??מה עושים?אז ככה:

⬅️יש תחבורה ציבורית בערים הגדולות באיים בכלל, ובאואהו ספציפית התחבורה הציבורית מגיעה להרבה נקודות למי שמוגבל בהשכרה מאיזשהי סיבה.

⬅️מי שיכול להשכיר-עדיף!מומלץ,ואחלה חוויה!בלי קשר לעצמאות והגמישות של הטיול, יש הרבה מקומות באיים שאפשר להגיע רק עם רכב 🙂

⬅️יש חברות תיירות שכן עושות טיולים מאורגנים (פחות מתחבר לזה אבל אם לחלקכם זה מתאים אז בכיף), ויש הוסטלים מגניבים שעושים טיולים באווירה קלילה של חבר'ה צעירים כמו לדוגמא ב- Banana Bungalow במאווי (חבר'ה צעירים "בקפקרס" לא מתאים לכל אחד אז תשימו לב).

⬅️אפשר להזמין רכבי השכרה דרך החברות "הרגילות" כמו שלמה סיקס,Avis,Expedia וכו', אבלללל:

⬅️מאוד נפוץ להזמין השכרת רכבים דרך אתר "טורו" Turo השכרת רכבים מאנשים פרטיים-זה קליל,זה זמין,לרוב מחירים טובים.

*טיפ…תשמרו על הרכב נקי,או תנקו אותו קצת לפני ההחזרה (יש שואבי אבק חינמיים בחלק מתחנות הדלק), כי אחרת יחייבו אותכם על ניקיון רכב.

*להורדת האפליקצייה של Turo אפשר כאן.

*בוחרים רכב,סוג ביטוח,אקסטרות (כמו ניקיון או שהרכב יחכה בנקודה מסוימת וכו'),ורואים את התשלום,ויש קשר ישיר עם המשכיר. כאן זה רכב שהשכרנו בביג איילנד (יחסית גדול ויחסית יקר) 677$ לחמישה ימים כולל ביטוח סטנדרטי וכולל איסוף והורדה בשדה תעופה.

אחד מרכבי ההשכרה שהזמנתי ב Turo

⬅️באואהו (האי עם העיר בירה הונולולו,והעיר התיירותית וייקיקי), ממליץ בחוםםםם להזמין וואנים מגניבים כמו שעשיתי, זו אחלה של דרך לחוות טיול, לישון ברכב,ופשוט להנות!אתר חברת ההשכרה-כאן.

*ברכבים האלו יש מטבח!בחלקם מקלחת!30 ליטרים מים,גז,יש כאלו עם מקום ל 2 לשינה ויש כאלו עם 4 מקומות,הוואנים מגיעים מזוודים עם כלי בישול ואוכל,בקיצור,שווה!

השכרת רכב בהוואי
אחד הוואנים המדהימים שהשכרנו באואהו!חתיכת חוויה!
השכרת רכב בהוואי
ועוד אחד הרכבים שהשכרנו!כבר אמרתי חתיכת חוויה??


⬅️מומלץ בחום להזמין את השכרת הרכבים מראש ולא רגע לפני, בטח בעונות של המון תיירים כמו בחופשת קיץ או כריסמס…כי גם המחירים יהיו יקרים, וגם פשוט לא יהיו לכם רכבים!🤦🏽‍♂️
⬅️יאללה תתחילו להכין את הטיול שלכם😁הוואי, כל מקום אחר, חוויה🥳

מדריכים נוספים (טיפים להזמנת טיסות,רשימות ציוד,ביטוחים וכו'), שיעזרו לכם באתר נמצאים ב- "10 טיפים שכל מטייל חייב לדעת"- בקישור.

*ההקשר ל- 10 הטיפים הוא לאוסטרליה, אבל רלוונטי לכל מטייל באשר הוא מטייל.

חסר לכם משהו?חושבים שיש מידע נוסף שיוכל לעזור ל- "נחיתה רכה"??או סתם הצעות לשיפור?נשמח לשמוע!!

מוזמנים להוסיף בתגובות או "ליצור קשר" כדי לשדרג את החוויה של כולנו סביב העולם!! 🙂

השכרת רכב בהוואי
5/5