פיג'י- סיפור דרך של המטיילת אפרת בשן ואופיר דגן

🌴🌼סיפור דרך וטיפים 🌴🌼

🔥כמה דברים כלליים:

הפיג'יאנים מקסימים וחייכנים! אתם תתאהבו בהם ובוייב המגניב שלהם ותרצו לעזור לכלכלה שלהם שמבוססת על תיירות 🙂 והאמת, פיג'י אמנם לא זולה, אבל היא גם לא יקרה כמו שעושים ממנה.
לפיג'י חייבים להגיע עם כרטיס יציאה, אין צורך בויזה לדרכון ישראלי.
הרבה אנשים קונים אלכוהול, מים וחטיפים בנאדי, אנחנו לא קנינו כי יש מינרלים בריזורט ולא חסר לנו כלום.
למרות שהיינו בעונה הרטובה לא ירד לנו גשם בכלל (חוץ מבלילה למשך שעה- לא משהו שהשפיע על הטיול).
היינו אני ובן זוגי שבוע בין ה 25.2.20- 3.3.20.

🔥נאדי:

נחתנו בנאדי שנמצאת באי המרכזי (המיין לנד). כמה ימים לפני שהגענו סגרנו לילה ב-Bamboo Hostel, הוסטל עם אווירה טובה , המון מטיילים, מסעדה שפתוחה 24/7 וסוכנות טיולים שממנה אפשר לסגור את כל האטרקציות, תחבורה וריזורטים.

לבמבו יש שירות הסעות מהשדה ב 4 דולר, פשוט שולחים להם מייל עם מספר הטיסה והם מגיעים לאסוף, ממש נוח ומקל מאוד על הנחיתה.

המרנו כסף ניוזילנדי לכסף פיג'יאני "בווסטרן יוניון" ליד "הבמבו" היה שער סבבה לגמרי. משיכות בכספומט לוקחות 10% עמלה אז לדעתי עדיף לבוא עם דולרים (ניוז, אוסטרליה או אמריקאי).

מה צריכים יותר מזה :))

🔥Waya Island:

הגענו ל- Waya Island, סגרנו 5 לילות באוקטופוס ריזורט היה מדהים! ארוחות מטורפות, צוות מעולה, חדרים טובים, בקיצור תמורה טובה למחיר.

מהריזורט אפשר לצאת לסיור קצר בכפר מקומי כרבע שעה הליכה. לקחו אותנו לבית ספר שלהם ופגשנו ילדים מתוקים ששרו לנו שירים. בנוסף אפשר להשכיר בריזורט קיאק, שנורקל וסאפ בחינם. יש הרבה פעילויות מגניבות ודברים שאפשר לעשות שם, בקיצור משעמם לא יהיה לכם 😉.

רוב האנשים מחלקים את הימים לשלושה ריזורטים במספר ימים לא רצינו לעשות את זה כי כל פעם לארוז, לקחת מעבורת ולבזבז זמן פחות דיבר אלינו. וגם שאר הריזורטים אומנם זולים יותר אבל גם מקבלים הרבה פחות, לנו לא התאים אך בהחלט אפשר לעשות אז זה (הרבה אמרו לנו שעשינו בשכל😋).

חזרנו לנאדי ללילה לפני הטיסה מפיג'י (😭) ונשארנו ב-Smugglers Cove חדרים יותר טובים ומקום מפנק יותר מאשר "בבמבו" ומחיר מאוד דומה.
נהנינו מכל רגע בגן עדן הזה ומאחלת לכולם לחוויות טובות❤.

ואם התמונות לא הספיקו...הנה עוד טעימה קטנה, תהנו!!

מדריכים נוספים (טיפים להזמנת טיסות,רשימות ציוד,ביטוחים וכו'), שיעזרו לכם באתר נמצאים ב- "10 טיפים שכל מטייל חייב לדעת"- בקישור.

*ההקשר ל- 10 הטיפים הוא לאוסטרליה, אבל רלוונטי לכל מטייל באשר הוא מטייל.

חסר לכם משהו?חושבים שיש מידע נוסף שיוכל לעזור ל- "נחיתה רכה"??או סתם הצעות לשיפור?נשמח לשמוע!!

מוזמנים להוסיף בתגובות או "ליצור קשר" כדי לשדרג את החוויה של כולנו סביב העולם!! 🙂