פיג'י-סיפור דרך של המטיילת שקד בן גיגי

סיפור דרך של המטיילת שקד בן גיגי 👇🏽👇🏽👇🏽

😎אחרי שחיפשנו מידע על פיג׳י ולא כל כך מצאנו באינטרנט החלטתי לכתוב סיפור דרך שיהיה לכל מי שרוצה לטוס לשם 🏝

🌞כללי:
⛱סה״כ היינו בפיג׳י 10 ימים.
⛱תקציב- בערך 2000$ אוסטרלי= 3100$ פיג׳יאני (כל המחירים שאכתוב הם בדולר פיג׳יאני, בנוסף בכל המקומות לינה אנחנו רצינו לישון בחדר פרטי, בכל המקומות יש גם דורם ואז זה יוזיל עלויות).
⛱בפיג׳י עצמה יש כמה קבוצות איים שונות ואפשר גם להישאר באי הגדול ולא לשוט לאיים הקטנים היותר, אני אפרט רק על המקומות שהיינו.

🌞אז מה בעצם עשינו?
👈🏾אנחנו תכננו מסלול מראש והזמנו מקומות לינה- דבר שהוזיל לנו בסופו של דבר את המחירים. שימו לב שלא נותנים החזר כספי בשום מקום, אם אתם לא מגיעים בעונה הייתי ממליצה לזרום עם המסלול, אם אתם מגיעים בעונה כן צריך להזמין מראש כי בכל אי יש מעט מאוד מקומות לינה.

👈🏾נוחתים בנאדי– נאדי יחסית מגעילה, החופים לא כל כך יפים ולכן מומלץ לא להישאר שם ולסוע כבר למקום אחר. האוניות יוצאות כל יום בסביבות 10 בבוקר וחוזרות בערך ב17:00 בערב אז כשמזמינים טיסות הייתי ממליצה להתחשב בזמנים.

🌏לילה ראשון בנאדיבמבו הוסטל

👈🏾קראנו הרבה המלצות על ההוסטל הזה, אני ממש לא ממליצה עליו, לא ברמה גבוהה ולא נקי במיוחד, באותו רחוב יש עוד הרבה מקומות אז אם יש זמן אולי כדאי לבדוק לפני. יש הוסטל ליד שנקרא Smugglers Cove שראינו בלילה האחרון ונראה הרבה יותר טוב.

מחיר: 2 אנשים יחד בחדר פרטי 50$.

👈🏾הגעה להוסטל מהשדה תעופה: יש שאטל חינם שיוצא מהשדה, אנחנו בחרנו לקחת מונית ולא לחכות שעלתה 15$.

👈🏾אטרקציות: אין יותר מידי מה לעשות בנאדי, אפשר לצאת משם לטיולי יום. טיול ממש מומלץ זה ל Malamala, זה אי ממש קטן עם בר, בריכה ומים צלולים. ראינו תמונות ושמענו הרבה המלצות, לצערי בזמן שיכלנו ללכת האי היה סגור לצורך ארוע פרטי.

👈🏾תכנון להמשך: בנאדי סגרנו את הטיסות וחלק מהמלונות שלנו להמשך עם סוכנת בהוסטל. המסלול שלנו כלל סירות מנאדימאנהביצ׳קומברויהסווהאוקטופוס-וחזרה לנאדי, סה״כ כל הסירות עלו לנו בערך 550$ לאחת.

⬅️לא ידענו את זה בהתחלה אבל בדיעבד הבנו ששילמנו הרבה עמלה לבחורה שסגרה לנו את הטיול אז כן היינו מנסות להתמקח יותר➡️

👈🏾כל האיים הם ממש קטנים ואין בהם כמעט כלום מלבד הרזורטים ולכן המלונות באיים כוללים ארוחות לכל היום. לפני שיוצאים מנאדי הייתי ממליצה להוציא מספיק כסף מזומן או להמיר כסף שיש שיספיק לכם לכל הטיול (למרות שברוב המקומות גם מקבלים אשראי).

🌏לילה שני- מאנה לגון

👈🏾מחיר: 2 אנשים בחדר פרטי 130$+ 35$ לאדם לארוחות ליום.

👈🏾המים באי ממש צלולים ויפים, אבל כשאנחנו היינו שם היו הרבה אצות במים. יש באי 3 מקומות לינה כשמאנה לגון הוא הכי זול מביניהם. לא ממליצה לישון שם בכלל! המקום לא נקי, יש עובש על כל הקירות, המקלחת והשירותים מגיעילים, אין חשמל במשך היום רק מ6 בערב עד 6 בבוקר.

👈🏾אטרקציות: שנורקלים.

👈🏾יציאה ל Cloud 9 (אפשר לצאת מעוד איים לשם אבל ממאנה זה הכי זול)- אפרט בהמשך.

👈🏾אנחנו יצאנו לטיול יום לאיילנד הופינג שבסופו הגענו ל Jungle Fish שזה רזורט עם בריכה על הים, עלה 60$ לאדם, היה נחמד אבל לא משהו מיוחד.

👈🏾בדיעבד היינו מוותרות על מאנה, אבל חלק גדול מזה בגלל החוויה בהוסטל, אולי במקום אחר היינו נהנות יותר.

🌏לילה שלישי ורביעי- ביצ׳קומבר רזורט

👈🏾מחיר: 200$ ללילה כולל ארוחות לכל אחת בחדר פרטי.

👈🏾ביצ׳קומבר איילנד- אי קטנטן ומהמם, אפשר ללכת את כולו ב5 דקות! המים כחולים וצלולים. יש רק רזורט אחד באי ולכן מומלץ להזמין מראש, מקום ממש נחמד עם חדרים נקיים ויפים.

👈🏾אטרקציות: שנורקלים מסביב לאי- אנחנו ראינו להקת סרדינים וצבי ים.

👈🏾יציאה ל Cloud 9– סה״כ עלה 120$ לכל אחת לסירה ועוד 60$ שמתחייבים להוציא על משקאות בבר עצמו (שם משלמים באשראי בלבד). קלאוד 9 זה בר צף באמצע הים, באזור עם מים מהממים שבאמצע אפשר סתם לקפוץ לשחות או לעשות שנורקלים, המשקאות קצת יקרים אבל אנחנו ממש נהננו! ממליצה!

👈🏾מסאג׳ים ברזורט

👈🏾אם מגיעים בעונה ויש הרבה אנשים אז מידי ערב יש מסיבה במתחם המרכזי.

🌏לילה חמישי- ויהסווה (wayasewa) רזורט אקוהאבן

👈🏾הזמנו מראש להוסטל ובסוף כשהגענו לא היו חדרים פנויים ועברנו ל Ecoheaven, במזל כי החוף שם לא נראה וגם החדרים עצמם, בEcoheaven היה ברמה יותר גבוהה. בגלל התקרית עם החדרים שילמנו אותו מחיר שהיינו אמורות לשלם בנקליה.

👈🏾מחיר: 200$ ללילה לחדר פרטי כולל ארוחות. (את האמת לא זוכרת את המחיר במדיוק).

👈🏾האי Wayalailai ממש יפה ונחמד, האנשים נותנים ממש הרגשה משפחתית. היינו אמורות להישאר שם 2 לילות והחלטנו לקצר ללילה אחד כי ספציפית לנו לא התאים לטיול, רצינו יותר חופשה של בטן-גב ופחות הייתי ממליצה על האי לצורך הזה. מי שבא לו קצת יותר פעילויות דווקא כן נחמד.

👈🏾אטרקציות: טיולים על ההרים לראות את הזריחה והשקיעה.

👈🏾טיולים למפלים שיש באי.

👈🏾אפשר לעשות צלילות (לא עשינו).

👈🏾שנורקלים לראות כרישים.

🌏שלושה לילות- אוקטופוס רזורט

👈🏾מחיר: 200$ לכל אחת לחדר פרטי עם שירותים ומקלחת+ 120$ ארוחות לכל יום.

👈🏾אוקטופוס רזורט ללא ספק המקום הכי טוב שהיינו בו! החדרים מפנקים, האוכל ממש טוב והצוות שעובד במלון מקסים. המחיר יחסית יקר אבל ממש שווה את זה.

👈🏾אטרקציות: שנורקלים

👈🏾טיול לכפר קרוב לבית ספר של הילדים (הסיור הוא בחינם, באיים אחרים לוקחים על זה כסף)

👈🏾יש הרבה סדנאות חינמיות כמו יוגה, הכנת תכשיטים, טיולים בהרים ועוד..

👈🏾כשמגיעים ממליצה להיות שם ביום שישי ואז המקומיים עושים הופעה עם ריקודים מסורתיים ובשלב מסויים מצטרפים לרקוד איתם, חוויה ממש כיפית ובנוסף גם מכינים ארוחה גדולה עם אוכל פיג׳יאני.

🌏לילה אחרון שוב בנאדי
👈🏾מהנמל יש אוטובוסים חינם לאזור של המלונות במקום לקחת מונית, לא בודקים שמות אז פשוט תעלו עליו אין סיבה לשלם 🙂

👈🏾הפעם ישנו במלון מפנק שמצאנו באזור וטיסה למחרת חזרה לסידני!

🌞כמה טיפים אחרונים:

👈🏾איים ששמענו עליהם המלצות ודברים טובים ולא הספקנו להיות: מנטה ריי, ברפוט קואטה, בלו לאגון.

👈🏾בפיג׳י ממש אוהבים את ישראל, הם מאמינים שהם השבט האבוד של ישראל. מעבר לזה, הם האנשים הכי נחמדים ומקסימים שיש, עם חופים מדהימים. ממליצה לכולם לקפוץ לשם 🤩

👈🏾אנחנו היינו בראש של צ׳יל, בטן-גב וגם קצת להתפנק, אז קחו בחשבון שההמלצות מושפעות מזה.

👈🏾בנות יקרות, אנחנו מאוד התאכזבו, בפיג׳י אין קניות בכלל! לא בגדי ים, לונגים, בגדי חוף- כלום! (לפחות לא איפה שאנחנו היינו).

קצת תמונות...

מדריכים נוספים (טיפים להזמנת טיסות,רשימות ציוד,ביטוחים וכו'), שיעזרו לכם באתר נמצאים ב- "10 טיפים שכל מטייל חייב לדעת"- בקישור.

*ההקשר ל- 10 הטיפים הוא לאוסטרליה, אבל רלוונטי לכל מטייל באשר הוא מטייל.

חסר לכם משהו?חושבים שיש מידע נוסף שיוכל לעזור ל- "נחיתה רכה"??או סתם הצעות לשיפור?נשמח לשמוע!!

מוזמנים להוסיף בתגובות או "ליצור קשר" כדי לשדרג את החוויה של כולנו סביב העולם!! 🙂