תכנון טיול לאוסטרליה באופן עצמאי

אז איפה לטייל??? מתי??? במה להתרכז יותר ובמה להשקיע פחות זמן?? אלה שאלות שתמיד קצת יעסיקו מטיילים…אבל בינינו – השאלות מתפוגגות מהר מאוד ברגע שיוצאים לדרך, ועדיין…יש 4 נושאים שעוזרים מאוד בבניית ותכנון המסלול טיול (גם באוסטרליה וגם בכלל):

מזג האוויר

אז קצת ללמוד על המזג אוויר במדינה, לראות באיזה חודשים זו העונה ואיזה לא. לבדוק איך נראה אותו אזור כשהוא נמצא "לא בעונה"- לצורך העניין, ניתן לטייל בחוף המזרחי צפונית לבריסבן גם בתקופה "לא בעונה" מכיון שזה אזור Tropical Area ולכן זה נתון שחשוב לדעת אותו. פירוט בנוגע למזג אוויר באוסטרליה תוכלו למצוא במזג האוויר באוסטרליה.

תכנון הזמן למשך הטיול

אז לכמה זמן אתם מגיעים לטייל?? לחודש חודשיים או שנה?? זו נגזרת ישירה למה שתרצו ותוכלו להספיק לראות בזמן הזה, כי הרי לא תצליחו לטייל בכל אוסטרליה בחודש וחצי. משמעות נוספת היא לגבי ההתניידות- מי שיגיע לטייל רק לחודש אז כנראה שעדיף לו, לא לקנות רכב, מאחר ורק ההתעסקות הבירוקרטית של הקנייה והמכירה לוקחת כמעט שבוע לכל תהליך..ולכן המשמעויות בעניין הזה גם כן מאוד חשובות. קישור למדריך בנוגע לדרכי טיול ביבשת אוסטרליה. 

תקציב הטיול לאוסטרליה

שיעור שלמדתי על בשרי, ברגע שאין הגבלה תקציבית בטיול ארוך, הכסף שלכם ייגמר מאוד מהר! תחלקו את התקציב שנתתם לעצמכם בחודש בשבוע ביום..ותעשו מעקב. יש כאלו שיגיעו בלי הגבלת תקציב ויעדיפו לישון בבתי מלון, להשכיר רכבים יקרים ולעשות כל אטרקציה ביבשת בטיול מאורגן או אישי… ויש כאלו שלא ירצו לבזבז יותר מ 10,000 שקלים בחודש ולכן יצטרכו לעשות מעקב בעניין (ואגב..יהיו גם חודשים שתוציאו לא יותר מ 7,000 שקלים, וזה יקרה אחרי שתבינו קצת איך מטיילים לאחר חודש/חודשיים של טיול).
מדריך איך לחסוך והתנהלות כספית.

אז מה מעניין אתכם באוסטליה?

אז גם כאן, יש נתון חשוב..יש את ההרפתקנים שמה שמעניין אותם זה רק נסיעה במקומות הנידחים ולצאת מהמקומות המתויירים, ויש כאלו שירצו להיות תמיד בסביבת אנשים ואטרקציות מוכרות חופים מאוכלסים ומקומות מוכרים..ויש כאלו שגם ירצו לשלב בין השניים.

מדריך אופציות מסלולי טיול מומלצים באוסטרליה.

העמוד המרכזי להמלצות וסיפורי דרך ליעדים ביבשת אוסטרליה.

מסתבכים עם הגשת הויזות לאוסטרליה? ויזת תייר, עבודה וחופשה או ויזות אחרות? צריכים ייעוץ טויל? השוואת מחירי ביטוח? או בכלל כל נושא שעולה לכם לראש? מוזמנים ליצור איתנו קשר:

תכנון טיול לאוסטרליה באופן עצמאי
5/5